ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه! پخش زنده بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۲۶۳ وب‌سایت شرط‌بندی در فوتبال شناسایی شد تیم لیگ برتری در آستانه فروش
سرخط خبرها

ادامه رکوردشکنی‌های جوکوویچ

  • کد خبر: ۱۹۸۵۵۹
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
ادامه رکوردشکنی‌های جوکوویچ
تنیسور مطرح جهان برای هشتمین بار سال را با عنوان شماره یک به پایان برد. صربیناتور باز هم در تنیس رکورد زد.

به گزارش شهرآرانیوز، نواک جوکوویچ برای هشتمین بار موفق شد فصل را با عنوان شماره یک جهان به پایان ببرد و میراث تنیس خود را مستحکم کند. قهرمان ۲۴ گرنداسلم در سال ۲۰۲۳ در ۳ رویداد از ۴ تورنمنت برگزار شده از جمله اوپن استرالیا، آزاد فرانسه و اوپن آمریکا قهرمان شد.

قهرمانی تاریخی و بیست و چهارمین عنوان گرنداسلم او در مسابقات آزاد آمریکا به دست آمد. جوکوویچ همچنین هشتمین عنوان قهرمانی خود در فینال ATP را در تورین کسب کرد تا ۴۰۰ هفته صدرنشینی جدول رده‌بندی ATP را رقم بزند و از راجر فدرر پیشی بگیرد.

صربیناتور در فینال ATP مقابل کارلوس آلکاراز قرار گرفت و با برتری مقابل او هشتمین قهرمانی را کسب کرد. وی امسال با کسب قهرمانی‌های متعدد رکورد‌های جالب توجهی را به نام خود رقم زد. وی با کسب ۲۴ قهرمانی گرنداسلم از رافائل نادال و راجر فدرر هم بالاتر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->